سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خالق عشق

?? میشل دوگ گار ، ?? فرزند دارد :
تمام شهروندان فرانسوی با شنیدن این خبر دچار تعجب و شگفتی می شوند. چطور ممکن است یک خانواده متشکل از بیست و یک فرد باشد ؟! نوزده فرزند بعلاوه پدر و مادر !

در تاریخ ?? دسامبر سال ???? ، خانواده دوگ گار ، صاحب نوزدهمین فرزند خود شدند .

فرزند ارشد آنها با نام جوشا ، در سن بیست و یک سالگی تا چند ماه دیگه پدر می شود و طعم اولین فرزند را می چشد .

این خانواده در امریکا زندگی می کنند . میشل و جیم در سال ???? با یکدیگر ازدواج کردند .

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

?? قهرمان صد ساله :
این خانم صد ساله تنها فردی است که در مسابقات رده سنی ??? تا ??? سال در مسابقات شرکت کرده است . نام وی روت فریت می باشد و ساکن استرالیاست .

وی در مسابقات سیدنی استرالیا در سال ???? شرکت کرد و قصد دارد در مسابقات المپیک نیز شرکت کند . روت تعجب همگان را برانگیخته است زیرا هم سن و سالان وی حتی قدرت تکان خوردن و یا حرکت کردن را ندارند چه برسد به اینکه یک ورزش را دنبال کنند . اما روت با وجود سن زیاد کماکان جوان است ..

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

?? خانومی که تاکنون ?? بار ازدواج کرده است :
این خانم دارای ??? سال سن است و تاکنون ?? بار ازدواج کرده است . آخرین ازدواج او در سال ???? میلادی بوده است . وی معتقد است که تنهایی قادر به ادامه زندگی نیست اما این نیاز باعث نمی شود که با هر فردی کنار بیاید و او را علی رغم رفتارهایی که نمی پسندد تحمل کند به همین دلیل طلاق های بسیاری را همانند ازدواج تجربه کرده است .

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

?? پیرترین زن دنیا :
این خانم از ??? سال و ??? روز از تولدش می گذرد و در کشور فرانسه زندگی می کند . فرانسویان برای داشتن همچین زنی که در کشورشان احساس غرور و افتخار می کنند زیرا این سن نشان دهنده ی شرایط مناسب و خوب زندگی در فرانسه را نشان می دهد.

در ?? فوریه ???? در فرانسه به دنیا آمد . وی تا سن ??? سالگی در خانه خود زندگی می کرد اما بعد از این سن و به دلیل کهولت ترجیح داد که به یک آسایشگاه سالمندان برای مراقبت بیشتر برود .

بعد از جشن تولد ??? سالگیش ، در تاریخ ?اوت سال ???? در گذشت .

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌
?? مسن ترین پدر دنیا :
مردی که در تصویر زیر مشاهده می کنید به عنوان پیرترین پدر دنیا شناخته شده است . وی راماجیت ژاگاو نام دارد و در اول ژانویه سال ???? ، در سن ?? سالگی صاحب یک فرزند پسر شد .

سن مادر در حدود ?? سال بوده است و فرزند متولد شده در سلامت کامل به سر می برد . این مادر و پدر همانند کسی که برای اولین بار پدر یا مادر می شوند از ورود فرد جدید به خانواده شان مسرور هستند .

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

?? آمار باورنکردنی از  پسران مجرد چینی :
در کشور چین ، در حدود بیست و چهار میلیون جوان پسر مجرد وجود دارد . امار تفاوت بین دخترها و پسرها بسیار فاحش است به طوری که بسیاری از این پسرها بدون همسر باقی خواهند ماند . خانواده های چینی بیشتر مایل به داشتن فرزند پسر هستند تا دختر ، زیرا فرزندان پسر می توانند در مزارع کشاورزی کمک خانواده باشند و همین طور می توانند یکی از بازوهای خانواده در تامین مخارج باشند .

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

??آمار باورنکردنی از مسلمانان دنیا :
????میلیارد نفر در روی کره زمین مسلمان هستند و به دین اسلام و کتاب نازل شده این دین یعنی ” قرآن ” ایمان دارند .

طبق تحقیقاتی که در سال ???? انجام شد، این آمار برابر با یک چهارم مردمی است که در کره زمین زندگی می کنند .

دو سوم ، ?/? مسلمانان در قاره آسیا زندگی می کنند . برای مثال کشورهایی مانند اندونزی که ?? % از جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند . درصد زیادی از این آمار را سنی و شیعه ها تشکیل می دهند . کشوری که بیشترین شیعه را در بین قاره اسیا به خود اختصاص داده است ، کشور ایران است .

??? میلیون مسلمان نیز در کشور فرانسه زندگی می کنند .

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

?? کشوری که افراد مسن زیادی دارد :
ژاپن به عنوان کشوری شناخته شده است که دارای افرادی با سن بالاتر از صد سال است . در سال ???? ، آمار افراد مسن کشور ژاپن بیش از ??? ?? نفر بوده است .

??% از این آمار متعلق به زنان است و زنان مسن در این کشور بیش از مردان دیده می شوند . در این میان مسن ترین فرد ، دارای ??? سال سن است و در شهر کیوتو زندگی می کند .




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/3/23 توسط علیرضا قدس
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : علیرضا قدس[196]
نویسندگان وبلاگ :
حمیدرضا ریاحی
حمیدرضا ریاحی (@)[7]



info@kingar.parsiblog.com
bahar 20


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب بلاگ اسکای

قالب پرشین بلاگ

download