سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خالق عشق
بوناچیچ سرمربی سپاهان شد

خبرگزاری فارس: لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، پس از مذاکرات متعدد و برگزاری جلسه ده ساعته‌ای که با حضور حسینی رئیس هیئت مدیره و محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همراه بود، لوکا بوناچیچ رسما هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

در این جلسه چند ساعته که امروز برگزار شد توافقات لازم یک فصل با لوکا بوناچیچ مربی نام آشنای کروات صورت پذیرفت و وی از فردا فعالیت خود را در اصفهان آغاز می‌کند.

مذاکرات مربوطه به صورت مستقیم با لوکا بوناچیچ صورت پذیرفت و قرارداد وی با رعایت مقررات سازمان لیگ منعقد و به امضای طرفین رسید.

به درخواست بوناچیچ، کریم قنبری مربی سپاهان به عنوان دستیار اول وی را همراهی می‌کند.

در این نشست از سوی طرفین بر حضور قدرتمند در رقابت‌های پیش‌رو به ویژه لیگ قهرمانان آسیا و بستن یک تیم با اقتدار تأکید شد.

لوکا بوناچیچ که قبلاً نیز هدایت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را برعهده داشته افتخارات متعددی همچون 2 قهرمانی در جام حذفی باشگاه‌های ایران، یک نائب قهرمانی آسیا و حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به همراه این تیم اصفهانی را در کارنامه خود دارد.

به گزارش فارس سایت باشگاه سپاهان در حالی از انتخاب بوناچیچ به عنوان سرمربی این تیم خبر داده که اوایل هفته جاری مسئولان باشگاه شاهین بوشهر در نشست خبری اعلام کردند بوناچیچ سرمربی این تیم شده و فصل آینده در بوشهر خواهد بود. پس از این موضوع حجت‌الاسلام علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال از احضار سرپرست شاهین بوشهر به سازمان لیگ به دلیل انتخاب بوناچیچ خبر داده بود. علیپور البته توضیح بیشتری در این باره نداده و فقط اعلام کرده بود که افراشته سرپرست شاهین بوشهر باید برای ادای توضیحاتی به سازمان لیگ بیاید اما امروز خبر توافق بوناچیچ با سپاهان اعلام شد.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/4/2 توسط علیرضا قدس
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : علیرضا قدس[196]
نویسندگان وبلاگ :
حمیدرضا ریاحی
حمیدرضا ریاحی (@)[7]



info@kingar.parsiblog.com
bahar 20


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب بلاگ اسکای

قالب پرشین بلاگ

download