سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خالق عشق
راجع به منچستر بد نگویید، دفعه بعد بارسلونا را می‌بریم
کی‌روش: عاشق بازیکنانی هستم که در زمین حرفشان را می‌زنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: عاشق بازیکنانی هستم که در زمین حرف می‌زنند نه بیرون از زمین.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از بازی مقابل تیم امیدها اظهار داشت:‌ یک روز دیگر را در راستای کمپ‌های کوچک پشت سر گذاشتیم. هدف در این مدت، نظارت بود و از همه بازیکنان شناخت به دست آوردیم.

وی افزود: اکنون فصل استراحت است و بعضی‌ها خسته هستند اما از عملکرد تیم رضایت دارم. مرحله بعدی برای آماده‌سازی انتخابی جام جهانی است. 8 تیر به اتریش می‌رویم تا کمپ 10روزه‌ای داشته باشیم. سپس به ایران بازمی‌گردیم و تا بازی با مالدیو 9 روز فاصله داریم. گام بعدی آماده‌سازی امیدها برای مسابقات المپیک است.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: از همه می‌خواهم تمام تلاش خود را معطوف به تیم امید کنند چرا که بازی با عراق برای ما مهم است.

در ادامه نشست خبرنگاری پرسید: شما که بازیکنی مثل فیگو را به فوتبال جهان معرفی کردید، آیا در ایران هم این پتانسیل وجود دارد تا بازیکنی را معرفی کنید؟ که کی‌روش پاسخ داد: پتانسیل در همه جای دنیا وجود دارد و شامل ایران هم می‌شود. مهم این است که باید درست کار کنیم تا به آن سطح برسیم. فیگو و دایی سوپر استار به دنیا نیامدند. آنها سخت کار کردند در همین تیم ملی بازیکنان باید با امکانات بهتر به کیفیت بهتری برسند. اگر کسی خوب باشد، با جادوگری به اینجا نرسیده است. همه مسؤلان باید یک‎دل و هم‎دل باشند تا بتوان به موفقیت رسید.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه در پایان بازی امروز با آرش افشین بازیکن تیم امید به صحبت پرداخت، گفت: این یک موضوع خصوصی بود و نمی‌توانم مطرح کنم.

به گزارش فارس در ادامه نشست کارلوس کی‌روش درباره اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه الکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد پس از شکست مقابل بارسلونا گفته بود، با جدایی کی‌روش از این تیم منچستر به لحاظ تاکتیکی ضعیف شده، گفت: خواهش می‌کنم راجع به تیم من بد نگوئید. تمام مربیان برد و باخت را تجربه می‌کنند، در بازی منچستر با بارسلونا این اتفاق افتاد، مثل بازی اسپانیا و پرتغال در جام جهانی. پرتغال در آن بازی بد نبود؛ اسپانیا بهتر بود. در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز بارسلونا بهتر بود. باید شجاعت داشته باشیم و بگوئیم. بارسلونا اکنون بهترین فوتبال دنیا را انجام می‌دهد اما مطمئن باشید دفعه بعدی منچستر می‌برد.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که ظاهرا باشگاه فولاد به دلیل دعوت از 9 بازیکن از پرسپولیس قبل از دیدار این تیم در جام حذفی معترض شده، گفت: من یک مربی حرفه‌ای‌ام و در مورد صحبت دیگران نظر نمی‌دهم. در کمپ قبلی هم فولادی‌ها بودند اما تا به حال پرسپولیسی‌ها در کمپ نبودند. اگر من در آن برهه 9 بازیکن پرسپولیس را دعوت کردم به این دلیل بود که فصل به پایان رسیده بود و ممکن بود، پرسپولیس از جام حذفی کنار رود و برخی از بازیکنان این تیم به خارج بروند و در آن صورت جمع کردن تیم مشکل می‌شد.

وی افزود:‌ لیست، یک چیز باز است، فولادی‌ها هم می‌دانستند که می‌توانند به تیم ملی بیایند. شرایط برای همه یکسان بود. در مورد این مسئله که شما می‌گوئید و اینکه انگیزه حریف بابت دعوت از بازیکنان پرسپولیس کم شده، در ذهن من چیزی نیست.

کی‌روش تاکید کرد: اگر کسی در تیم ملی نیست، باید خوب باشد و من را متقاعد کند که او را دعوت کنم. من عاشق بازیکنانی هستم که در زمین حرف می‌زنند نه بیرون از زمین.

سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم امید عنوان کرد: مسابقه امروز بیشتر از یک بازی عادی بود، امروز، روز کاری سختی برای ملی‌پوشان بود. ما یک تیم واحد را امروز در زمین داشتیم و آن هم تیم ملی ایران بود. تنها چیزی که امروز دیدم تمرین و بازی بود، همه یک هدف داشتیم و نتیجه هم مهم نبود.

وی درباره اینکه نظرش در مورد علی کریمی چیست، گفت: من در مورد یک بازیکن حرف نمی‌زنم. برای من هیچ بازیکن خاصی وجود ندارند و همه یک‎جور هستند.

به گزارش فارس کی‌روش در خصوص اینکه چرا حمید بابازاده در کنار تیم ملی نیست، اظهار داشت: این سؤال را فدراسیون باید جواب دهد. در جایی نیستم که باید جواب دهم. ما بین اعضای کادر وظایف را تقسیم کردیم و باید فدراسیون در این زمینه صحبت کند.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که آخرین لیست تیم ملی چه زمانی مشخص می‌شوند، گفت: این کمپ‌های 3روزه برای ارزیابی تیم ملی بود. هنوز ارزیابی تمام نشده، وقت است المپیکی‌ها را ارزیابی کنیم. 8 تیر عازم اتریش می‌شویم. برای این سفر لیست کوتاه‌تر می‌شود و ما 30 نفر را با خود می‌بریم. می‌خواهم بگویم وقتی 30 بازیکن دعوت می‌شوند به این معنی نیست که درهای تیم ملی بسته می‌شود و ما قلعه‌ای ساختیم که کسی نمی‌تواند وارد آن شود. تیم ملی باید مثل خانه‌ای باشد که در و پنجره ندارد. کسانی که از این خانه خارج می‌شوند باید توانایی‌های خود را بروز دهند تا به این خانه برگردند. هرکسی که لیاقت داشته باشد دعوتش می‌کنم، بازیکن تیم ملی ضمانت ندارد که همیشه بماند.

کی‌روش در پایان با اشاره به اینکه دو نکته مهم را می‌خواهد بگوید، خاطرنشان کرد: باید از همکاری مسئولان ورزشگاه دستگردی بابت برگزاری این کمپ‌ها تشکر کنم. اهمیت تشکر برای این است که از جاهای دیگر هم برای برگزاری کمپ درخواست شد، اما همکاری نشد. نکته دوم اینکه از رسانه‌ها می‌خواهم برای تیم امید که بازی با سوریه و عراق را در پیش دارد، تماشاگران را به ورزشگاه بیاورند این وظیفه رسانه‌ها است تا هواداران را به ورزشگاه بکشانند.




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/3/16 توسط علیرضا قدس
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : علیرضا قدس[196]
نویسندگان وبلاگ :
حمیدرضا ریاحی
حمیدرضا ریاحی (@)[7]



info@kingar.parsiblog.com
bahar 20


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب بلاگ اسکای

قالب پرشین بلاگ

download