سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خالق عشق
پرداخت یارانه "ویژه " به دانشجویان

خبرگزاری فارس: مرادیان از در دستور کار بودن طرحی مبنی بر دادن یارانه به دانشجویان خبر داد و در تکمیل خبر خود اعلام کرد که جزئیات این طرح در حال بررسی است.


کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که: "آیا طرحی مبنی بر پرداخت یارانه‌ای جدا از یارانه‌هایی که دولت به افراد می‌دهد، در دستور کار است؟ "، گفت: این طرح در دستور کار ماست و در کارگروه‌ها بررسی می‌شود که براساس آن دانشجو علاوه بر سرانه‌هایی که مانند آحاد جامعه می‌گیرد، به دلیل اینکه در یک موقعیت ممتاز زمانی از زندگی خود قرار دارد و این زمان برای خودش و کشور بسیار ارزشمند است، یک سرانه کمکی هم دریافت کند.


وی افزود: این یارانه به دانشجویان داده می‌شود تا بتوانند کار پژوهشی و تحقیقی خود را انجام دهند؛ ضمن اینکه به موازات آن تسهیلاتی را نیز تعریف خواهیم کرد.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سؤال که چه مبلغی قرار است به دانشجو پرداخت شود و این یارانه‌ها از چه زمانی به دانشجویان داده می‌شود، اظهار داشت: این موضوع باید مصوب کارگروه شود و زمانی که به تصویب نهایی رسید، زمان اجرای آن مشخص می‌شود.


وی همچنین خاطرنشان کرد که مقاطع تحصیلی دانشجویان در این طرح موثر است اما در خصوص اقلیم‌ها حساسیت خاصی وجود ندارد.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه به هیچ‌ وجه حذف یارانه‌ها فعلا در دستور کار نیست و آزادسازی هم در سال پنجم به طور کامل صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: یارانه‌های رفاهی و تسهیلات حذف نمی‌شوند بلکه مدیریت خواهد شد؛ به گونه‌ای که نهایتا دانشگاه و دانشجو آمادگی پیدا کنند تا همگام با آحاد جامعه طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را به صورت مطلوب و متناسب با دانشگاه اجرا کنند.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/1/15 توسط علیرضا قدس
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : علیرضا قدس[196]
نویسندگان وبلاگ :
حمیدرضا ریاحی
حمیدرضا ریاحی (@)[7]



info@kingar.parsiblog.com
bahar 20


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب بلاگ اسکای

قالب پرشین بلاگ

download