سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خالق عشق

 

 

ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/10/27 توسط علیرضا قدس
12 سئوال 12 تشکل دانشجویی؛ نامه هاشمی مسبب یا مبین؟
اگر نامه هاشمی نبود!

خبرگزاری فارس: 12 تشکل دانشجویی با صدور بیانیه‌ای مشترک نسبت به انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی وابسته به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان 12 دانشگاه کشور به شرح ذیل است:
امروز مطلبی در پایگاه‌ اینترنتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد تا شاید به زعم مدیران این سایت "کج‌راهه‌ "ای در اذهان عمومی جامعه و تحلیلگران درباره نقش ایشان در ایجاد و تقویت جریان فتنه فراهم آید.
نگاهی به این مطلب که با عنوان "اگر نامه هاشمی نبود " منتشر شده،‌ بیانگر آن است که دست‌اندرکاران این سایت کوشیده‌اند با عبور از "حوادث پس از انتخابات " و به کارگیری تاکتیک " فرار به جلو " این‌گونه القا کنند که نامه‌نگاری آقای هاشمی رفسنجانی نوعی آینده‌نگری نسبت به عملکرد دولت دهم بوده است! در حالی که به اعتقاد قاطبه کارشناسان و تحلیلگران سیاسی انتشار این نامه، زمینه سو‌ءاستفاده بیگانگان، معاندان و فتنه‌گران را برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران اسلامی فراهم کرد.
اینک 12 سئوال دیگر درباره نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آستانه برگزاری انتخابات پر شور 22 خرداد88 مطرح می‌شود تا بیش از پیش، اثرات نامه‌ بی‌سلام و والسلام وی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آشکارتر شود.

1) اگر نامه هاشمی نبود! آیا استکبار جهانی و رژیم‌های جنایت‌کار اسرائیل و آمریکا که طی سه دهه اخیر انواع توطئه‌ها را برای مانع‌آفرینی در مسیر تحقق اهداف کلان نظام اسلامی ایران طراحی و اجرا کرده و بارها به عدم نتیجه گیری در رویارویی با این نظام، اذعان داشته‌اند، "جرأت " می‌کردند این‌چنین "امیدوارانه " وارد عرصه براندازی نظام اسلامی شوند؟ قطعا این امیدواری دشمنان از آن‌جا ناشی می‌شد که می‌دیدند یکی از شخصیت‌های موثرانقلاب اسلامی که سال‌های متمادی از یاران و همراهان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده، این بار (بنا به دلایلی از قبیل نارضایتی از عملکرد رئیس‌جمهور و...) آمادگی دارد که با دشمنان نظام و جریان فتنه همسو و همزبان شود؟

2) اگر نامه هاشمی نبود! آیا افرادی چون موسوی ، کروبی و خاتمی و .... جرأت پیدا می‌کردند با انتشار بیانیه‌هایی همسو با جریان نفاق و ضدانقلاب اصل نظام و ارکان اساسی آن را هدف قرار داده، براندازی و ساختارشکنی را وجهه همت خود قرار دهند؟

3) اگر نامه هاشمی نبود! آیا دشمنان قسم‌خوره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسانی که مردم آن‌ها را سران فتنه می‌نامند جرأت می‌کردند با انواع و اقسام اتهام‌افکنی‌ها و تهمت‌های بی‌شرمانه به "هتک حیثیت "، این نظام که ثمره خون صدها هزار شهید و میراث گرانبهای امام راحل است بپردازند؟

4) اگر نامه هاشمی نبود! خصوصاً آن عبارت از نامه ایشان که ادعا می‌کرد: " بی شک بخشی از مردم و احزاب این وضع را بیش از این برنمی‌تابند و آتش‌فشان‌هایی که از درون سینه‌های سوزان تغذیه می‌شوند، در جامعه شکل خواهد گرفت که نمونه‌های آن را در اجتماعات انتخاباتی در میدان‌ها ، خیابان‌ها و دانشگاه‌ها مشاهده می‌کنیم " و اینگونه با صراحت از اغتشاشات حمایت نشده بود، آیا اغتشاش‌گران جرأت می‌یافتند که این‌چنین با " اردوکشی خیابانی "ناامنی ایجاد کرده، به اموال عمومی صدمه زده و 8 ماه فرصت‌های‌کشور را که برای سازندگی و پیشرفت می‌بایست استفاده می‌شد از بین ببرند؟

5) اگر نامه هاشمی نبود! آیا دشمنان و فتنه‌گران جرأت می‌کردند که این‌چنین بی‌سابقه به " اصل ولایت فقیه " که میراث جاودان اندیشه سیاسی خمینی کبیر و جوهره قانون اساسی است، هجمه کرده و شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی که همانند جد بزگوار خود مظلوم واقع‌شده‌اند ، را مورد هجمه قرار دهند؟

6) اگر نامه هاشمی نبود!؟ آیا جریان فتنه‌گر جرأت می‌کرد با روزقدس این یادگار جاوید حضرت امام خمینی (ره) این چنین رفتار کرده و به اسم "خط امام " دقیقا عکس اندیشه‌های آن فقید و فرزانه عمل کند و با اصرار بر تغییر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران به طرح شعاراسرائیل پسند "نه غزه نه لبنان " بپردازد؟

7) اگر نامه هاشمی نبود! آیا جریان فتنه جرأت اهانت به مقدسات دینی و ارزش‌ها و باورهای ملت فهیم ایران اسلامی را می‌یافت؟ به گونه‌ای که در ظهرعاشورا به عزاداران حسینی حمله ور شده و در روز 16 آذر نیز تصویر حضرت امام (ره) را مورد اهانت قرار دهد؟

8) اگر نامه هاشمی نبود! فتنه‌گران 8 ماه جرأت فتنه‌انگیزی پیدا نمی‌کردند و در این صورت این‌چنین "حفره اطلاعاتی " در کشور ایجاد نمی‌شد تا پس از آن عوامل موساد و سیا بتوانند نخبگان و اندیشمندان هسته‌ای ایران را نشانه رفته و آن‌ها را مظلومانه به شهادت برسانند. (و آیا به این سبب نباید فتنه‌گران و حامیان آن‌ها را در ترور دانشمندان کشور یکی از مقصران اصلی دانست؟)

9) اگر نامه هاشمی نبود! در شرایطی که ایران اسلامی مقتدرانه در عرصه بین‌المللی و سیاست خارجی و به ویژه در موضوع هسته‌ای در بهترین و پرافتخارترین شرایط خود قرار داشت، دشمنان خارجی نظام می‌توانستند بازی باخته را متوقف کنند؟(البته فقط توقف) و قطعنامه‌هایی مثل تحریم را مصوب و عملیاتی کنند؟

10) اگر نامه هاشمی نبود! اقتصاد ایران اسلامی که بر اساس سیاست‌های عدالت‌محور به سمت شکوفایی می‌رفت، پس از بروز فتنه 88 گرفتار فرصت‌سوزی می‌شد؟ و طرح بزرگ و کلانی چون هدفمندی یارانه‌ها که جزو آرزوهای دولت‌های قبلی بوده، با تأخیر مواجه می‌شد؟ و فضا به گونه‌ای می‌شد که رهبر معظم انقلاب برای جبران آن فرصت‌سوزی‌ها بر همت و تلاش مضاعف تأکید کنند؟

11) اگر نامه هاشمی نبود! آیا صفوف از هم گسیخته معاندان، ضدانقلاب، اعم از سلطنت‌طلب‌ها، بهایی‌ها، منافقین و ... مجدداً ابراز وجود و امیدواری کرده و جنگ احزابی را علیه نظام اسلامی به راه می‌انداختند؟

12) اگر نامه هاشمی نبود! آیا سران جبهه کفر امثال رئیس‌جمهور آمریکا اوباما، کلینتون،نتانیاهو و ... جرأت می‌کردند لباس دیپلماتیک را از تن خارج کرده و اینگونه آشکارا درباره براندازی جمهوری اسلامی سخن بگویند و از فتنه‌گران با صراحت حمایت کنند؟

این بیانیه از سوی تشکل‌های دانشجویی ذیل صادر شده است:
* انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف
*انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان
* انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک




نوشته شده در تاریخ شنبه 89/10/25 توسط علیرضا قدس
/گزارش خبرنگار اعزامی فارس از دوحه/
صعود شاهزادگان پارسی با برتری برابر کره‌شمالی

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر برابر کره شمالی به برتری رسید و صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از دوحه، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره شمالی در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های 2011 آسیا از ساعت 16:45 در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.
کریم انصاری‌فرد در دقیقه 63 برای ایران گلزنی کرد. با این گل تیم ایران یک بر صفر به برتری رسید و دومین برد متوالی خود را کسب کرد. به این ترتیب شاهزادگان پارسی با 6 امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. شاهزادگان پارسی لقب بازیکنان ایران در جام ملت‌های آسیاست.
کریم انصاری‌فرد در دقیقه 29 نیز برای ایران گلزنی کرد اما داور به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد و خطای هند انصاری‌فرد را گرفت.
نواف شکرالله داور بحرینی به کریم انصاری‌فرد، خسرو حیدری و پژمان نوری از ایران و هوجونگ و پاک نام چول از کره شمالی کارت زرد نشان داد.
کره شمالی نیز اکنون از دو مسابقه یک امتیاز دارد. دیدار دیگر این گروه بین دو تیم امارات و عراق از ساعت 19:45 برگزار می‌شود.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:
مهدی رحمتی، محمد نصرتی( از دقیقه 60 غلامرضا رضایی)، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، خسرو حیدری، جواد نکونام، ایمان مبعلی( از دقیقه 46 محمد نوری)، سید جلال حسینی، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری فرد (از دقیقه 90 محمد غلامی)
سرمربی: افشین قطبی




نوشته شده در تاریخ شنبه 89/10/25 توسط علیرضا قدس

(فرستنده : **?????????)
جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم / مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم / بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم / در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم .
 
(فرستنده : آران از شیراز)
شریکم با تو در این درد ، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم ، منم دستاتو کم دارم / از این بازی طولانی ، منم مثل تو دلگیرم / منم با عشق درگیرم ، منم بی عشق میمیرم .

 
(فرستنده : یدالله معماران از نورآباد ممسنی)
اونی که آدما را خیلی عزیز میکنه ، شادی دیدارشون نیست ، غم ندیدنشونه !
 
(فرستنده : نارنجی از بابلسر)
صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است ، بی تو من را خوش نباشد ، گر تو را بی من خوش است .

 
(فرستنده : **?????????)
در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد .
 
(فرستنده : **?????????)
یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه / مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !

 
(فرستنده : **?????????)
تو ویترین قلبم مجسمه ی بزرگی ازت ساختم تا جای هیچ مجسمه ی دیگه اونجا نباشه .
 
(فرستنده : **?????????)
نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل / خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند .

 
(فرستنده : **?????????)
باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین میکنم ، من میتوانم ، میشود ، آرام تلقین میکنم ، کم کم ز یادم میبری ، کم کم زیادم میروی ، این روزگار و رسم اوست ، این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !
 
(فرستنده : **?????????)
صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود / دریا شوی ، تو ساحلت خواهم بود / ای یار تو که قایق عشقم باشی / من هم ملوان زبلت خواهم بود .




نوشته شده در تاریخ شنبه 89/10/25 توسط علیرضا قدس

من به این مهر سکوت...

من به این تاریکی...

من به ما...

من به فرسودگی ذهن خودم ،معترضم.

که چرا...

شوق آغاز مرا دزدیدند؟

و منی چون من را ز خودم دزدیدند!

به کجا برگردم؟

حق برگشتن را ز تنم دزدیدند!

سفر آینه هم رنگی نیست،خواب رنگین مرا دزدیدند...

به کجا برگردم؟




نوشته شده در تاریخ جمعه 89/10/24 توسط علیرضا قدس




نوشته شده در تاریخ جمعه 89/10/24 توسط علیرضا قدس

فاطمه صالحی، دختری که هم سنتور می‌نوازد، هم طراحی و گریم انجام می‌دهد و هم دانشجوی موسیقی است؛ قصد دارد دکترا خود را هم بگیرد.می توان از فاطمه صالحی که به طور مادرزادی دو دست و یک پا ندارد، به معنای واقعی کلمه یک «بمب روحیه» نام برد.

 

 

ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 89/10/24 توسط علیرضا قدس

مردی به همسرش این گونه نوشت:

عزیزم این ماه حقوقم را نمی توانم برایت بفرستم به جایش 100 بوسه برایت فرستادم.

همسرش بعد از چند روز اینجوری جواب داد:

عزیزم از اینکه 100 بوس برام فرستادی نهایت تشکر را می کنم.

ریز هزینه ها:

1- با شیر فروش با 2 بوس به توافق رسیدیم.

2- با معلم مدرسه بچه ها با 7 بوس به توافق رسیدیم.

3- صاحب خانه هر روز می اید و 2-3 بوس از من می گیرد.

4- با سوپر مارکتی فقط با بوس به توافق نرسیدیم .

5- سایر موارد 40 بوس.

نگران من نباش…

هنوز 35 بوس دیگر برایم باقی مانده که امیدوارم بتونم تا آخر این ماه با اون سر کنم!




نوشته شده در تاریخ جمعه 89/10/24 توسط علیرضا قدس

وقتی که برای اولین بار دستگیر شد، در حالی که انگشتان دستش را مانند بچه ها در هم گره می زد از کشتن و خوردن 6 زن نام برد. اما بعدها تنها نام سه نفر را بر زبان آورد.
استفان گریفیث 41 ساله که دوران حبس ابد خود را به تازگی شروع کرده معروف به قاتل تیرو کمان دار بوده و جالب اینجاست که در دانشگاه برادفورد در رشته حقوق و در حوزه جرم و جنایت نیز درس می خوانده است. پروژه درسی وی جک د ریپر بوده(فردی که در دهه 1880 در وایت چپل لندن زنان فاحشه را می کشته است)!

افسران پلیسی که از وی بازجویی کردند از داستانهای نگفته حکایت دارند. ظاهرا وی از 6 قتل سخن گفته که بعدا زیر آن زده است.  


وی بعد از آنکه رسما قتل سوزان بلامیرز 36 ساله(در دادگاه ثابت شد که وی را با تیر و کمان و شلیک به وی از پای در اورده است)، شلی آرمیتاژ 31 ساله و سوزان راشورد 43 ساله بر عهده گرفت، به حبس ابد محکوم شد. قاضی ارشد دادگاه لیدز در این باره گفت بر اساس صحبت های قاتل جای هیچ شک و شبهه ای نیست که وی باید تا ابد در زندان باقی بماند. بقایای بدن بلامیرز در 25 ماه می در رودخانه آیری نزدیک برادفورد پیدا شد. دستمال مربوط به آرمیتاژ نیز در همان رودخانه یافت شد اما اثری از راشورث پیدا نشد.

پیشتر قاتل از قتلهای زیادی خبر داده بود اما بعدا جزییات 5 قتل در برادفورد را گفت و سپس رسما سه مورد را بر زبان آورد و همگان متوجه شدند که قاتل بازپرسان را سر کار گذاشته است.

به هر حال از این داستان که بگذریم پذیرش سه مورد قتل و خوردن اجساد توسط این قاتل متوحش چیزی را عوض نمی کند. گفتنی است بارها روانپزشکان درباره اختلالات روانی استفان گریفیث هشدار داده بودند و اسناد نشان می دهد که وی ممکن است قاتل زنجیره ای شود اما ظاهرا کسی به این موضوع اهمیت نداد تا اینکه وی دست به جنایت زد. وی هنگامی که 17 ساله بوده با حمله به مدیر فروشگاهی به سه سال حبس محکوم شد.



همان زمان وی به بازپرشان گفته بود که آینده خود را بعنوان قاتل زنجیره ای دیده است و شاید قاتل زنجیره ای شود اما دوباره کسی به حرفهای وی گوش نکرده بود و بازپرسان از کنار مسئله گذشته بودند. در سال 1991 بعنوان مریضی که از زجر دادن دیگران لذت می برد شناخته شده وروانپزشکان در باره اختلالات روانی وی هشدار دادند. سال 1992 نیز بدلیل سلب آسایش و قرار دادن چاقو زیر گلوی دختری بدون دلیل، محکوم به دو سال حبس شد.

اما چون علائم بیماری را از خود نشان نداده بود مطابق قوانین انگلیس به تیمارستان فرستاده نشد و به جنایات خود ادامه داد.

سوال اینجاست کسی که 19 سال پیش بعنوان قاتل بالقوه شناخته شده چرا اینطور آزادانه رها شده تا دست به ارتکاب جنایت بزند. البته هیچ دلیلی جز ضعف در قوانین انگلیس نیست.

اما قربانیان استفان همگی فاحشه بوده که در زندگی اخلاقی خود دچار بحران بوده اند و نوع کار و شغل شان، آنها را در برابر مردان خشونت آمیز ساخته بود. یعنی مردانی از این دست به خود اجازه داده اند که هر نوع رفتار خشنی را با این نوع افرا در جامعه انگلیس داشته باشند.

استفان گریفیث متولد سال 1969 در دازبری در غرب یورکشایر در ماه می 2010 به اتهام قتل و ادمخواری بازداشت شد و هنگامی که قاضی اسمش را پرسید وی گفت آدمخوار تیر و کماندار!!

4 بار در زندان دست به خودکشی ناموفق زده است. در 21 دسامبر به اتهام قتل 3 زن گناهکار شناخته شده و حبس ابد محکوم شد و اینک دوران حبس ابد خود را شروع کرده است.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 89/10/23 توسط علیرضا قدس

بر ماه من برافکند از رخ نقاب را          برقع فروهلد به جمال آفتاب را
گویی دو چشم جادوی عابدفریب او         بر چشم من به سحر ببستند خواب را
اول نظر ز دست برفتم عنان عقل         وان را که عقل رفت چه داند صواب را
گفتم مگر به وصل رهایی بود ز عشق         بی‌حاصلست خوردن مستسقی آب را
دعوی درست نیست گر از دست نازنین         چون شربت شکر نخوری زهر ناب را
عشق آدمیتست گر این ذوق در تو نیست         همشرکتی به خوردن و خفتن دواب را
آتش بیار و خرمن آزادگان بسوز         تا پادشه خراج نخواهد خراب را
قوم از شراب مست وز منظور بی‌نصیب         من مست از او چنان که نخواهم شراب را
سعدی نگفتمت که مرو در کمند عشق         تیر نظر بیفکند افراسیاب را




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89/10/22 توسط علیرضا قدس
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : علیرضا قدس[196]
نویسندگان وبلاگ :
حمیدرضا ریاحی
حمیدرضا ریاحی (@)[7]



info@kingar.parsiblog.com
bahar 20


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب بلاگ اسکای

قالب پرشین بلاگ

download