سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خالق عشق
پیروزی استقلال با یک موقعیت گل
پرسپولیس با دایی باز هم به استقلال باخت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس دربی 70 را هم با علی دایی به استقلال واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و هشتم لیگ برتر با دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 17:05 و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.

در دقیقه 11 ضربه ایستگاهی فشنگچی را محمدی دروازه‌بان استقلال دفع کرد.

در 15 دقیقه اول مسابقه پرسپولیس حملات بیشتری را بر روی دروازه استقلال انجام داد.

در ادامه بازی آرام و کند دنبال شد. توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم موقعیت گلی بر روی دروازه‌ها نداشتند.

در دقیقه 31 بازیکنان پرسپولیس توپ را چند مرتبه بر روی دروازه استقلال ارسال کردند و در نهایت شوت بادامکی با برخورد به مدافعین استقلال راهی کرنر شد.
تا دقیقه 31 پرسپولیس صاحب دو موقعیت خطرناک شد و استقلال موقعیتی نداشت.

در دقیقه 37 سانتر آشوبی روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر هوار ملا محمد توام شد و استقلال یک کرنر به دست آورد.یک دقیقه بعد آرش برهانی در محوطه جریمه پرسپولیس دومین کرنر تیمش را به دست آورد.

در دقیقه 41 ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی را رحمان احمدی؛ دروازه‌بان پرسپولیس دفع کرد.

در دقیقه 43 مهدی امیر آبادی توپ را از جناح چپ سانتر کرد و آرش برهانی با ضربه سر گل اول این بازی سرد را به ثمر رساند.

در دقیقه 45+1 پرسپولیس پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه زارع با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه 48 غلامرضا رضایی دروازه‌بان استقلال را هم دریبل کرد اما دو متر جلوتر در محوطه جریمه نتوانست درواز‌ه بدون دروازه‌بان استقلال را باز کند.

در دقیقه 57 هادی نوروزی برای پرسپولیس گلزنی کرد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

در دقیقه 59 شوت غلامرضا رضایی از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی به اوت رفت. این پنجمین موقعیت گلزنی پرسپولیس در این دیدار بود. استقلال تا این دقیقه فقط یک موقعیت گلزنی داشت که در نیمه اول آرش برهانی آن را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 64 شوت کم اثر فرهاد مجیدی را رحمان احمدی دروازه‌بان پرسپولیس به راحتی مهار کرد.

در دقیقه 65 ضربه فشنگچی را محمد محمدی دروازه‌بان استقلال به کرنر فرستاد که ضربه کرنر را فشنگچی بد زد و استقلال صاحب یک ضد حمله شد.

در دقیقه 72 غلامرضا رضایی پابه توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد و با تکل محمد محمدی سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. بازیکنان پرسپولیس و علی دایی به شدت در این صحنه به داور معترض بودند. تصاویر تلویزیونی هم نشان می‌داد این صحنه پنالتی بود.

در دقیقه 77 بازیکنان پرسپولیس روی فرهاد مجیدی مرتکب خطا شدند اما محسن ترکی اعتقادی هم به این خطا نداشت.در این دقایق ترکی قضاوت خوبی را به نمایش نگذاشت.

در دقیقه 83 شوت وحید هاشمیان از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از روی تیرک افقی به اوت رفت.

در دقیقه 85 اشپتیم آرفی از داخل محوطه شش قدم استقلال توپ را به بیرون زد.این هفتمین موقعیت گل پرسپولیس در این مسابقه بود که بازیکنان از دست دادند.

به این ترتیب استقلال با تک موقعیت گل خود در این مسابقه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد تا برای اولین مرتبه در تاریخ دربی یک تیم دو دیدار را پشت سرهم یک بر صفر پبروز شود.
اکنون استقلال52 امتیازی شد و همچنان سوم است و پرسپولیس 44 امتیازی همچنان در رده پنجم جدول باقی‌ ماند.

محسن ترکی داور مسابقه در دقیقه 10 به امیر حسین صادقی و در دقیقه 70 مهدی امیرآبادی از استقلال و در دقیقه 57 به حسین بادامکی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
بهتاش فریبا؛ مربی استقلال در دقیقه 83 از روی نیمکت این تیم اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، سامان آقازمانی، حسین بادامکی، مازیار زارع، محمد نوری( از دقیقه 74 وحید هاشمیان)، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی و امیر حسین فشنگچی( از دقیقه 85 شپتیم آرفی)
سرمربی: علی دایی

ترکیب استقلال:
محمد محمدی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، مهدی امیرآبادی، فرزاد آشوبی، کیانوش رحمتی، ایمان مبعلی، هوار ملا محمد( از دقیقه 67 اسماعیل شریفات)، فرهاد مجیدی( از دقیقه 87 هادی شکوری)، آرش برهانی( از دقیقه 84 سید مهدی سیدصالحی)
سرمربی: پرویز مظلومی




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/1/10 توسط علیرضا قدس
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : علیرضا قدس[196]
نویسندگان وبلاگ :
حمیدرضا ریاحی
حمیدرضا ریاحی (@)[7]



info@kingar.parsiblog.com
bahar 20


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب بلاگ اسکای

قالب پرشین بلاگ

download